Meniu
Cosul tau

Politica de retur

Politica de retur

Informații privitoare la returnarea produselor

Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris, prin email, pe vânzător că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Solicitați telefonic returul printr-un apel la numărul 0770 500 231 sau prin completarea Formularului de Returnare

Returnarea efectivă a produsului se poate face prin curierat rapid, cu condiția ca produsul să fie în aceeași stare în care a fost livrat (fara a fi deteriorat sau purtat , în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).

Nu primim retururi prin Posta Romana, ci doar prin intermediul firmelor de curierat.

Contravaloarea mărfii returnate se face fără întarzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a renunța la cumpărare se va plăti prin virament bancar.

Firma are dreptul la revendicarea restituirii pagubelor provenite din folosirea necorespunzătoare a produselor. Nu aveți posibilitatea de a schimba produsul personal din motive care nu sunt în responsabilitatea societatii.  Societatea noastră deține o echipă dedicată, care se ocupă exclusiv de calitatea articolelor, astfel aveți garanția că articolele comandate de pe www.lenjerii-calitate-superioara.ro  sunt în stare impecabilă.

În cazul în care vi s-a livrat alt produs decat cel comandat sau produsul prezinta defecte, va rugam sa ne contactati in maxim 24h la telefon 0770.500.231 sau email la adresa contact@lenjerii-calitate-superioara.ro pentru a remedia aceasta neplacere. Pentru inlocuirea cu un produs nou, taxa de transport va fi asigurata de www.lenjerii-calitate-superioara.ro

Trimiterea coletului retur se face prin orice firma de curierat, iar costurile aferente sunt suportate de catre cumparator.

Costuri legate de schimbul de produse ( schimbul de colete )

- pentru localitatile din restul tarii, schimbul de colete este 20  lei

Legislația românească în vigoare prevede:

“consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”.

DREPTUL DE RETRAGERE

Potivit legislatiei in vigoare, CLIENTUL persoana fizica isi poate exercita dreptul de retragere din CONTRACT in termen de 14 (paisprezece) zile de la intrarea in posesie a PRODUSELOR.

In cazul in care CLIENTUL persoana fizica solicita retragerea din CONTRACT folosind Formularul de Retragere in cadrul termenului legal, in cazul in care COMANDA este achitata, societatea noastra va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii societatii  de catre CLIENTUL persoana fizica asupra deciziei sale de retragere din CONTRACT. Suma va fi returnata prin Virament bancar. Societatea noastra  va putea amana rambursarea sumei pana la primirea PRODUSELOR vandute.

Conform OUG nr. 34/2014, care reglementeaza drepturile consumatorilor - sunt exceptate de la dreptul de retragere din CONTRACT urmatoarele:

- furnizarea de PRODUSE sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de catre CLIENTUL persoana fizica;

- contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al CLIENTULUI persoana fizica si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a CONTRACTULUI de catre societaea noastra  sau Furnizorilor sai;

- furnizarea de PRODUSE confectionate dupa specificatiile prezentate de CLIENTUL persoana fizica sau personalizate in mod clar;

- furnizarea de PRODUSE care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

- contractele in cazul carora CLIENTUL persoana fizica a solicitat în mod special societatea sau furnizorilor sai sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, societatea  sau furnizorii sai presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de catre CLIENTUL persoana fizica sau furnizeaza alte PRODUSE decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de întretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor SERVICII sau PRODUSE suplimentare;

- furnizarea de inregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;

- furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a început cu acordul prealabil expres al CLIENTULUI persoana fizica si dupa ce acesta a confirmat că a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.

Durata de returnare a sumei platite pe produs este de cel mult 5 zile lucratoare dupa ce comanda a fost primita si inspectata de catre unul din reprezentantii magazinului nostru.